RECENSION - Principessa Cattiva Diva Silky Hand Cream

Principessas-
Cattiva Diva Silky Hand Cream

Cattiva Diva innehåller ingredienser som gör dina händer mjuka och ger dig känslan över att precis fått en manikyr. Sökandet efter den perfekta handkrämen är över! (saxat från eleven.se)image67


Måste erkänna att det är en helt okej handkräm. Till och med mer än okej, den är riktigt bra. MEN jag kan inte med doften. Jag vet inte ens vad den doftar, men det är en speciell doft som jag inte kan komma på var jag känt förut någonstans. Doften sitter i ett par timmar men handkrämen verkar betydligt längre än så, mjuka och sköna händer har jag i nästan 8 timmar. Kanon, men problemet är att de första timmarna vill jag inte äta eller ha händerna uppe vid ansiktet då jag som sagt inte kan med doften.

Plus: Go konsistens, verkar länge och återfuktar
Minus: Doften

Kostar 94:- för 25ml och 199:- för 100ml på eleven.

Men det blir inget köp för mig i alla fall.
Det finns säkert många som tycker att den doftar gott, men mitt luktsinne och den här handkrämen kom inte överrens. Då föredrar jag THE BODY SHOPS- ALMOND OIL DAILY HAND & NAIL CREAM som jag tidigare bloggat om.


Kommentarer
Postat av: Tove

Vilken fin tub, och den höres skön ut.

2007-09-26 @ 21:36:10
URL: http://www.celebmode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0