Tekniskt avbrott

.. känns det som det varit här på bloggen ett tag. Sen jag började med praktiken (som verkligen är JÄTTEKUL) har det inte blivit något bloggande alls. Känns som att orsakerna är flera; jag praktiserar till 18.00, kommer hem 18.30, äter och klockan är 19.15. Sen är jag bara dead drop tired.. Ner i soffan några timmar och sen är det raka vägen ner i säng, min inspirationsnivå är på bott och när helgerna väl kommer så är jag i datorlöst land. Dessutom är jag sååååååååååå pank. Inte någon speciellt bra situation för bloggande.. Får se hur det går, nu kommer jag hem på tisdag kväll. Ska försöka slänga upp ett inlägg då. CIAO

Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja så är det emellanåt:) ha en bra dag!

2007-11-20 @ 08:47:54
URL: http://eyeonbeauty.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0