Piratfeber

Nu är det nog bara jag kvar som inte sett Pirates of the Caribbean 3. Och jag som ville gå på premiären och allt.. Jaja, så kan det bli. Måste dra med älskling på den någon dag! Vill verkligen se den!! Sen har jag hört att man ska sitta kvar till efter eftertexterna, det är tydligen då det händer något som har betydelse för hela trilogin, ett ordentligt avslut. Men nog pratat om en film jag inte sett, mer pratat om vad jag skulle ha på mig under min piratkostym ; ).
Jag är helt förälskad i dessa sköningar från Sloggi och hade absolut köpt dem om inte min storlek var slut överallt. MORR!
image4image5
Sloggi Pirates WHP              Sloggi Pirates Hipster
Pris: 249,00 kr                        Pris: 99,00 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0