Russian Collection- OPI

image25

Måste erkänna att jag aldrig provat ett OPI-lack. Vet inte om det är för att jag snöat in på Depend och Mavalas godbitar som man kan köpa i hur många färger som helst innan pengarna tar slut eller OPI-lackens storlek som avhållit mig. Fast med den här 10 poängaren till höstkollektionen lär det ju inte dröja länge innan minst ett, två, tre,  kanske fyra av lacken befinner sig där de ska, med andra ord i min badrumshylla..

Namn som Russian Navy (lacket till vänster), och  Midnights in Moscow (lacket till höger) får i alla fall mitt ha-begär att stegras, inte för att det behövs med de fantastiska nyanserna som man bara längtar efter att se på höstens naglar. Mörkblått kommer ju stort i höst, och vad kan väl vara snyggare än att matcha höstens outfits med ett Russian Navy, eller den lilla svarta matchad med Siberian Nights.. Ooooh jag längtar!!

Har inte fått klart för mig när de släpps i butik än bara, vet att de är släppta i USA men det är ju ingen garanti för att de finns här. Ska springa förbi Kicks i veckan och kolla, en liten försmak av hösten är aldrig fel..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart tog dina inlägg vägen då? Längtar tills jag kan få läsa dina spännande blogginlägg!!!

2007-08-27 @ 22:54:04
URL: http://siversson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0