Äääääääääääääntligen..

har jag skaffat ett nytt tangentbord!!!!!
Har så mycket att blogga om att jag inte ens vet var jag ska börja.


Kan ju tala om att förutom tangentbord inbringade dagens shoppingtur ;


2 ansiktsmasker

Ett nagellack i färgen BANGKOK (Mavala)

Ett paraply med döskallar/hjärtan/blommor/stjärnor på

Hörlurar till MP3n

Men det värsta är att jag måste sätta igång att baka nu, ska bjuda jobbet imorgon. Så jag HINNER inte blogga mer. Men på söndag/måndag, då ******!!!!!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Sandra Siversson

Va skönt gumman! Nu kan jag alltså hålla koll på din blogg!!! Puss å dig!

2007-08-17 @ 15:58:11
URL: http://siversson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0